In acest articol vom vorbi cum poti face ca filmarea video a evenimentului corporate a companiei dvs sa fie un real succes. Facem si foto si video la evenimente.
Vom vorbi despre tipuri de evenimente, despre tehnici de filmare si sfaturi.
Sunt 3 feluri in care poti folosi continut video in evenimentul business:
Folosirea filmarilor in timpul evenimentului, deschiderea evenimentului cu un video, filmare eveniment pentru a l folosi dupa ce acesta s a incheiat
Datoria videografilor de eveniment business este de a comunica brand ul companiei, a explica prin imagini produse sau servicii sau de a captura event ul in stil reportaj. Documentarea evenimentelor corporate are ca scop folosirea lor pe platforme de socializare, networking, pot fi folosite in scop de vanzare, de a creste comunitatea in jurul firmei sau pot folosi drept proof of work.
Productia video porneste mult inaintea evenimentului, necesita o planifiecare detaliata si amanuntita atat din partea firmei cat si din partea studioului nostru.
Chic Ville Cluj film sediu
Eveniment prezentare Grohe Romania tutorial prezentare produse
Prezentare firma
Filmarea sediului EXL in perioada pandemica. Video sales letter
Shooting pentru Vitrina, client final Banca Transilvania
Conferintele sunt cel mai des intalnite tipuri de eveniment. In general se face un video highlights in care se arata prin imagini momentele importante ale evenimentului. In general este folosit pentur a atrage noi participanti in urmatoarele editii. Se poate filma si integral si transmite live pe social media sau posta pe site ul companiei.
Petreceri private sau corporate
Filmarea poate servi ca o amintire placuta pentru clienti sau angajatii firmei. In acest caz se opteaza pentru o filmare gen highlights in care sunt surprinse momentele frumoase, interactiunile intre oameni, speech urile.
Video lansare produs
Filmare lansare produs are ca scop vanzarea. Poate fi folosita pentru a creste comunitatea din jurul brandului. Produsul sau serviciul poate fi prezentat unor potentiali clienti in scopul instruirii sau a vanzarii. Un cameraman trebuie sa execute filmarea conform indicatiilor clientului, filmarea este dinamica si cat mai bine slefuita.
Team Building Filmarea in timpul team building ului are ca scop amintirea lui asa cum s a intamplat, poate sa amuze, sa creeze legaturi mai puternice intre angajati. Focusul in acest caz sunt oamenii si interactiunile dintre angajatii unei firme.
Eveniment live streaming
Streaming live pe social media (linkedin, facebook,youtube) sau pe platforme de gaming gen twitch, sau pe site ul clientului. Se poate filma cu o camera sau mai multe, screen recording sau casting, se foloseste un mixer video si audio. Este un gen de filmare care necesita multa parte tehnica video. Se recomanda minim 2 cameramani. Filmarea se poate inregistra si preda si dupa eveniment. Tehnici de filmare eveniment.
Conferinta, business meeting, filmare interviu, testimonial. eveniment prezentare
Filmare prezentare istoric comanie.
Se arata cum s a ajuns in momentul de fata. Se realizeaza videoul inainte de eveniment si se prezinta publicului. Filmare timelapse in care invitatii se aduna in sala, se arata numarul mare al participantilor cum umplu sala si iau loc. Se poate folosi ca introducere sau deschidere a evenimentului.
After movie sau clip highlights
este un rezumat al evenimentului. Filmarea si editarea este dinamica, atentia privitorului trebuie pastrata pe toata durata filmuletului. Se poate folosi muzica si parti din sunetul original al evenimentului. Continului video este un instrument puternic de a transmite informatii. Un videograf de eveniment stie sa si adapteze tehnicile de filmare pentru orice tip de eveniment la care participa Cateva exemple de filmari de tip eveniment facute de catre epic studio:
Filmare interviuri la locatia clientului sau in studio
Dispunem de prompter, lumini, sunet toate mobile la locatia clientului. Putem realiza testimonialele in orice locatie din tara.
Testimoniale clienti sau angajati
Pot fi folosite ca videouri de recrutare sau pentru a vinde servicii sau produsele dvs. Preturile se discuta la cerere in functie de durata videoului final si de complexitate. Cu ajutorul prompterului orice persoana fara antrenamet jurnalistic poate citi spre camera cu usurinta.
Intro uri, animatii
Video SAAS este un mod accesibil si convenabil pentru companii si persoane fizice de a crea continut video de calitate si de a-l impartasi cu audienta lor, fara a fi nevoie sa investeasca in echipament costisitor sau sa angajeze un specialist in videografie.
Video medical
Un exemplu de spec and facut cu videouri stock pentru un spital.
Echipa noastra asigura si live broadcasting on-site precum si studio mobil la locatia clientului, lumini si sunet, drona video si macara. Dispunem de mai multe camere video, lavaliere pentru voce si mixer video care poate face streaming pe social media. Filmarea se poate realiza in slow motion, normal sau timelapse
Post productia materialelor de la partea de imagine pana la sunet si optimizarea lor pentru social media sau website, youtube. Editorii nostri aleg tehnici care sa faca materialul cat mai dinamic, catchy. Aici intra editarea, selectarea clipurilor relevante si post procesarea, mixarea sunetului, colorizarea.
Un exemplu de colaborare video tutorial :
Clientul ne comunica prin mail cat mai multe detalii despre videoul pe care si l doreste. Este important sa primim informatii despre durata finala, cate variante sunt, daca este publicat pe social media sau nu, formatul videoului, daca aveti nevoie de voce in romana sau alte limbi uzuale, daca este nevoie de video stock cumparare, de elemente grafice, actori si cel mai important, daca aveti deja un scenariu sau trebuie studio ul nostru sa vina cu scenariul.
Dupa ce primim aceste informatii putem sa oferim un pret pentru filmare. Odata ce suntem de acord se semneaza un contract si se incepe filmarea. Video ul se poate realiza la noi in studio, la firma sau compania dvs.
Dupa filmare urmeaza partea de editare video. Acest proces este mai laborios decat filmarea propriu zisa. In editarea video la proiectele mari exista un schimb constant de feedback intre editor si client. Revizuiri ale filmarii, adaugari de materiale, logo.
Folosim Adobe Premiere, After Effects, Davinci Resolve. Facem si animatii si motion graphics.
Avand o lungime de 4.5m si cap motorizat, asigura o acoperire larga a evenimentului, necesita un cameraman suplimentar si aprox 30 min pentru montarea ei. Produce cadre cinematice de la inaltime si o miscare lina in toate directiile.
Sunetul este pentru noi lafel de important, iar pentru asta dispunem de microfoane unidirectionale Sennheiser pentru a elimina zgomotul de fundal si microfoane ambientale in cazul in care e nevoie de sunetul de fundal. In unele cazuri lavalierele wireless sunt folosite la filmarile noastre.
Folosim camere video cu obiective speciale video si anamorphice in cazul in care se doreste o imagine organica. Incercam sa impartim contentul produs in 2 categorii: video si film. Vedeti echipamentul la categoria inchiriere
Folosita la filmari aeriene, drona ofera un look unic dintr o perspectiva inalta. Folisim DJI Mavic 2 Pro
Copyright © 2023 Epicstudio